Nákupní košík

Zavřít

V košíku nemáš žádné zboží.

Doprava zdarma od 500 Kč

30 dní na vrácení

Nová bike kolekce 2025 očima Jakuba Říhy

28/3/2025 | Horsefeathers / Renča

Nová bike kolekce 2025 je venku a my jsme si k jejímu představení přizvali člověka nejpovolanějšího – bike product & marketing managera Jakuba Říhu. Jak kolekce vznikala, jakou roli v ní sehráli naši rideři, které kousky patří mezi jeho osobní top a co ho při vývoji potěšilo nejvíc a proč? Mrkni do zákulisí vývoje kolekce, která vznikla v terénu, ne jen za stolem.


image thumb

Jakub Říha - bike product & marketing manager

„Největší radost mi udělá moment, kdy vidím někoho na trailu v našem oblečení. Když vím, že ten člověk je spokojený s produktem, na kterém jsme celý rok makali, je to pro mě největší satisfakce.“

Co bys nám mohl říct o nové bike kolekci S25? Čím se liší od těch předchozích?

Kolekce S25 je podle nás opět o krok dál. Vždy se snažíme reagovat na zpětnou vazbu od našich riderů i zákazníků a posouvat věci kupředu. Přibyly nové produkty – například bikové rikavice DIGGER nebo dámský dres DECO, který vznikl právě na základě podnětů od našich riderek. Vývoj je u nás vždycky dynamický a kolekce tak vzniká jako odpověď na reálné potřeby komunity.

Jakub Říha

Co bys označil jako největší novinku?

Za mě rozhodně bundu HILL – univerzální, sbalitelný anorak. Je to bunda která nám v kolekci chyběla. Hodí se na kolo, běhání i turistiku. Super je že ji dokážeš sbalit do boční kapsy takže nezabre místo a mužeš jí mít praktycky všude sebou. Další velkou novinkou jsou rukavice DIGGER – úplně nový produkt, který jsme dlouho testovali, a myslím že se nám opravdu povedl. A pak určitě rozšíření dětské bikové kolekce. Přepravocali jsme dětské dresy a ke kraťasům přibyli také dětské bikové kalhoty STOKER YOUTH PANTS a dokonce i dětské ponožky. Takže se mají mlaďáci na co těšit.

Jak dlouho vám trval vývoj téhle kolekce?

Intenzivně na ní makáme zhruba tři až čtyři měsíce, ale v podstatě jde o celoroční proces. Rideři testují vzorky v průběhu sezóny, dávají nám zpětnou vazbu a my ji průběžně zapracováváme. Nejvíc času věnujeme vývoji designů, výběru materiálů a ladění detailů – to vše se děje v podstatě s více jak ročním předstihem.

Testovali jste produkty s ridery ještě před oficiálním launchem?

Ano, riderům dáváme testovací vzorky dostatečně dopředu aby nám právě dokázali dát tu prvnotní zpětnou vazbu. Třeba u rukavic měli kluci úkol dát jim opravdu co proto aby se ukázali případné nedostatky. Takhle testujeme vpodstatě všechny produkty – od dresů až po bundy. Je to pro nás klíčový krok, aby byl finální produkt dotažený do detailu.

Teo Kováč

Ovlivnili rideři i finální podobu kolekce?

Rozhodně ano. Děláme s nimi pravidelné feedback meetingy, kde nám dávají různé podněty, ať už na nové produky nebo třeba co ještě zlepšit na těch stávajích. Některé produkty, jako třeba REVERB loose kalhoty, vznikly právě na základě požadavku na širší střih. Jindy sami cítíme, že je čas něco posunout – třeba u dresu SPIKE jsme rozšířili nabídku o varianty s dlouhým a ¾ rukávem.

Použili jste v kolekci i nové materiály nebo technologie?

Nové technologie úplně ne, ale zapracovali jsme na některých materiálech. Třeba u dresu QUANTUM jsme doladili optimální poměr pružnosti a odolnosti. Celkem oříšek byl i správný výběr materiálu u bundy HILL tak aby byla lehká, prodyšná a zároveň jsme na ní mohli aplikovat DWR úpravu. Všechno jsme ale ladili tak že finální produkt je příjmený a zároveň plní svou funkci.

„Nejsem jen člověk, co dostane hotový produkt a řeší marketing. Jsem u toho od prvního nápadu, přes vývoj, testování až po samotný launch. A právě díky tomu vím, proč každý kousek v kolekci vypadá tak, jak vypadá.“ - Jakub Říha

Pro koho je tahle kolekce určená? Máte nějaký cílový typ ridera?

Snahou je aby si u nás každý našel to svoje. Máme produkty jak pro pohodové ježdění na stezce tak pro náročné bikery. Zároveň nabízíme řadu produktů které označujeme ja multipurpose. Například košile DOUGH nebo kalhoty REVERB to jsou produkty ve kterých se můžete vydat na kolo i do kina.

Který kousek je tvůj osobní favorit?

Mám toho víc, ale mě určitě kalhoty STOKER – pohodlné, technické, s novým zapínáním na ráčnu. Pak mám moc rád dresy FURY který pocitově připomíná bavlněné tričko ale svou funkcí splňuje všechny požadavky dresu. No a když chci něco stylové tak beru košili PROM.

Jak vypadá tvůj ideální den v outfitu z nové kolekce?

Jednoznačně enduro jízda! Vzal bych si SPIKE dres s dlouhým rukávem – můj barevný fovorit je rozhodně Halftone/black. K tomu kraťasy VENTURE v barvě Butternut a k tomu černý vysoký ponožky JAM LONG. Do batohu pro případně nouze bundu HILL a samozřejmě nesmí chybět brýle MAGNUM.

Co tě na práci bike product & marketing managera nejvíc baví?

Nejvíc mě baví, že jsem u celého toho procesu – od prvního nápadu přes vývoj až po finální launch. Nejsem jen markeťák, co dostane hotový produkt, ale vím přesně proč věci vypadají tak, jak vypadají, a hlavně jak fungují. Ten proces od nuly po launch je nejvíc.

Kde všude si budeme moct novou kolekci přijít prohlédnout?

Co se týče eventů – začínáme 12. dubna na Velo Test Festu v Jedovnici, potom nás čeká Prague Bike Fest, Horsefeathers HUGE HUGO, závody Blinduro, Bikefest v Kálnici a také česká Enduro série. Kompletní seznam bike akcí přikládáme níže. Na všech akcích budeme mít náš HF stánek kde si budou moct návštěvnící v klidu prohlédnout novou kolekci, vyzkoušet, osahat a rovnou i koupit.